Bij DL Packaging leveren we een verpakkingsmachine pas op als hij perfect werkt. We testen elke machine uitgebreid voordat deze op transport gaat naar de klant. We installeren de machine ter plaatse en trainen de medewerkers die ermee gaan werken grondig en zorgvuldig. Maar zoals bij elke machine kan er ook bij een verpakkingsmachine van DL Packaging wel eens een probleem ontstaan of iets defect zijn.
Zodra u ons benadert met een probleem bij een machine, gaat de servicedienst met u meekijken. Telefonisch of via een videoverbinding. Het is daardoor in veel gevallen mogelijk om een probleem of storing samen op te lossen. Vaak kan onze technische dienst op afstand inloggen in het Siemens besturingssysteem van de verpakkingsmachine. Er kan dan een update doorgevoerd worden of een probleem opgelost zonder dat onze servicemonteur op locatie hoeft te komen.
Wanneer het probleem niet telefonisch of op afstand kan worden opgelost, gaat één van onze servicemonteurs naar de klant toe om te kijken wat er aan de hand is en het probleem op te lossen. Dat doen we overal ter wereld. Of de machine nu in Breda staat of in Maleisië!