Eerste hulp bij storingen
Bij DL Packaging leveren we een verpakkingsmachine pas op als hij perfect werkt. We testen elke machine uitgebreid voor we hem verschepen naar de klant, stellen hem ter plekke in gebruik en trainen de medewerkers die ermee gaan werken grondig en zorgvuldig. Maar zoals bij elke machine kan er ook bij een verpakkingsmachine van DL Packaging wel eens een probleem ontstaan of iets kapot gaan. Welke stappen zet DL Packaging, zodra een telefoontje van een klant binnenkomt?
Stap 1. Telefonisch oplossen
Zodra een klant ons benadert met een probleem bij een machine, gaat de servicedienst met de klant meekijken. Telefonisch of via een videoverbinding. Het is daardoor in veel gevallen mogelijk om een probleem of storing samen met de klant op te lossen.
Stap 2. Oplossing op afstand (TeleService)
Vaak kan onze technische dienst op afstand inloggen in het Siemens besturingssysteem van de verpakkingsmachine. Een update doorvoeren of een probleem oplossen is dan in sommige gevallen mogelijk zonder dat onze servicemonteur op locatie komt.
Stap 3. Oplossing op locatie
Wanneer het probleem niet telefonisch of op afstand kan worden opgelost, gaat één van onze servicemonteurs naar de klant toe om te kijken wat er aan de hand is en het probleem op te lossen. Dat doen we overal ter wereld. Of de machine nu in Breda staat of in Buenos Aires!
Verpakkingsmachine met topservice
Bij DL Packaging weten we hoe belangrijk het is dat u kunt vertrouwen op uw verpakkingsmachine. Daarom bieden we u garantie en een hoog serviceniveau. Meer weten over de manier waarop wij gebruikte verpakkingsmachines nieuwwaardig reviseren en over onze service? Neem gerust contact op voor een afspraak of vraag meteen een offerte aan.